Regulamin zakupów

Regulamin:

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu

2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

5. Przed zalicytowaniem zawsze dokładnie sprawdzaj wymiary butów.

6.Nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.

6. W tytule przelewu proszę o wpisanie imienia i nazwiska, indeksu produktu i rozmiaru.

7. Na wpłatę czekamy do 10 dni roboczych, po tym czasie anulujemy zamówienie.

8. Zwroty przyjmujemy do 14 dni.

9. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

10. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki odesłania zwracanego towaru.

11. Zwrotowi podlegają tylko produkty nowe, nieużywane i pełnowartościowe.

12. Pieniądze zwracamy do 14 dni roboczych od otrzymania towaru zwrotnego.

13. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

14. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

 

 

Wysyłka

1. Towar wysyłamy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

2. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

3. Czas realizacji zamówienia nie jest terminem otrzymania przesyłki.

4. Przez termin otrzymania przesyłki należy rozumieć połączony czas realizacji zamówienia plus szacowany czas dostawy towaru do klienta przez firmę kurierską.

 

Wymiana


W przypadku chęci wymiany towaru prosimy zapoznać się z poniższymi zasadami wymiany:

 

1. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny
2. Należy pobrać formularz wymiany, wydrukować i wypełnić drukowanymi literami.
3. Towar wymieniamy w miarę jego dostępności .

-W przypadku braku towaru odpowiedniego do wymiany zastrzegamy sobie prawo do zwrotu pieniędzy .

4. Koszt wysyłki w obie strony pokrywa kupujący.

-Koszt powtórnej wysyłki należy umieścić w odsyłanej paczce, lub też przelać na konto bankowe.

5. Do odsyłanej przesyłki należy koniecznie dodać karteczkę z danymi
6. Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

-Towar noszący ślady użytkowania nie zostanie wymieniony, zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
7. Prosimy nie zaklejać oryginalnych pudełek w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia.
8.Do przesyłki należy dołączyć kwotę pokrywającą koszt odesłania wymienionego produktu z powrotem do Klienta

 

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!

 

 

ZWROT OBUWIA

W przypadku chęci zwrotu towaru prosimy zapoznać się z poniższymi zasadami wymiany:

1. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny
2. Należy pobrać formularz zwrotu, wydrukować i wypełnić drukowanymi literami.

3. Do zwrotu obuwia klient ma do 14 dni od otrzymania paczki.

4. Koszt przesyłki zwrotu towaru ponosi kupujący.

5. Klient w ramach zwrotu otrzyma 100% ceny za produkt + koszt najtańszej przesyłki jaką mamy w ofercie.

6. Zwrot dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji.

 

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!

 

Reklamacje

W przypadku chęci zwrotu towaru prosimy zapoznać się z poniższymi zasadami wymiany:

1. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny
2. Należy pobrać formularz reklamacji, wydrukować i wypełnić drukowanymi literami.

3. Gwarantujemy, że wszystkie produkty są nowe, oryginalne i nieużywane.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od klienta.

5. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem maila lub telefonicznie.  
6. Koszty przesyłki produktu zgłoszonego do reklamacji ponosi kupujący.

7. W przypadku nie uzasadnionej reklamacji kupujący zostanie obciążony kosztem zwrotu towaru.

8. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

 

Reklamacji nie podlegają:

 

-uszkodzenia mechaniczne

-naturalne zużywanie się obuwia

-uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji

-odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia

-elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki

 

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!