Reklamacje i zwroty

Wymiana


W przypadku chęci wymiany towaru prosimy zapoznać się z poniższymi zasadami wymiany:

 

1. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny
2. Należy pobrać formularz wymiany, wydrukować i wypełnić drukowanymi literami.Formularz dostępny Tu
3. Towar wymieniamy w miarę jego dostępności .

-W przypadku braku towaru odpowiedniego do wymiany zastrzegamy sobie prawo do zwrotu pieniędzy .

4. Koszt wysyłki w obie strony pokrywa kupujący.

-Koszt powtórnej wysyłki należy umieścić w odsyłanej paczce, lub też przelać na konto bankowe.

5. Do odsyłanej przesyłki należy koniecznie dodać karteczkę z danymi kupującego
6. Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

-Towar noszący ślady użytkowania nie zostanie wymieniony, zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
7. Prosimy nie zaklejać oryginalnych pudełek w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia.
8.Do przesyłki należy dołączyć kwotę pokrywającą koszt odesłania wymienionego produktu z powrotem do Klienta

 

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!

 

 

 

ZWROT OBUWIA

W przypadku chęci zwrotu towaru prosimy zapoznać się z poniższymi zasadami wymiany:

1. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny
2. Należy pobrać formularz zwrotu, wydrukować i wypełnić drukowanymi literami.

3. Do zwrotu obuwia klient ma do 14 dni od otrzymania paczki.

4. Koszt przesyłki zwrotu towaru ponosi kupujący.

5. Klient w ramach zwrotu otrzyma 100% ceny za produkt + koszt najtańszej przesyłki jaką mamy w ofercie.

6. Zwrot dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji.

 

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!

 

Reklamacje

W przypadku chęci reklamacji towaru prosimy zapoznać się z poniższymi zasadami wymiany:

1. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny
2. Należy pobrać formularz reklamacji, wydrukować i wypełnić drukowanymi literami.

3. Gwarantujemy, że wszystkie produkty są nowe, oryginalne i nieużywane.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od klienta.

5. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem maila lub telefonicznie.  
6. Koszty przesyłki produktu zgłoszonego do reklamacji ponosi kupujący.

7. W przypadku nie uzasadnionej reklamacji kupujący zostanie obciążony kosztem zwrotu towaru.

8. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

 

Reklamacji nie podlegają:

 

-uszkodzenia mechaniczne

-naturalne zużywanie się obuwia

-uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji

-odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia

-elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki

 

Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych do nas za pobraniem!